Mitt sjuka luktsinne.

Hahaha sitter och asgarvar för att Saga precis fick mig att inse vilket stört bra luktsinne jag har. Är bara tvungen att berätta. Jag känner lukter så sjukt tydligt va, långt innan folk ens hinner reagera. Haha kan ta exempel. När vi spelade handbollsmatch och jag sitter på avbytarbänken så säger jag bara "Vem har solat solarium?" alla börjar garva och Saga erkänner att det är hon, det kände jag alltså på lukten. Dock kan man enligt mig känna rätt lätt på lukten när någon har solat, men att jag känner det under en match med allt svett och skit. Eller igår när vi kom hem till några så säger jag "Det luktar fisk, eller typ smörgåstårta" Då har Saga ätit smörgåstårta för en stund sen. Haha. Kanske inte låter speciellt men hade ni varit mig för en dag så hade ni märkt hur starkt jag känner alla lukter. Kanske är därför jag har väldigt ont utav äckliga lukter också, klarar verkligen inte av det.
Haha detta var ett sjukt onödigt inlägg men det är uppdatering iallafall!
Och till det blir det en bild på en liten Frida från 2010, med lukten av skog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0