Såhär får man mig att falla ;)

  • Ge mig komplimanger om små saker. Tex, om jag har lockat håret, har en ny tröja, har snygga skor. Haha ni fattar. Sjukt smickrande när en kille lägger märke till små saker!
  • Var intresserad (låtsas iallafall haha) när jag berättar om en skiiit snygg tröja jag har köpt osv. Haha stå ut med mitt tjat om all shopping!
  • Skratta åt mina skämt, även ifall dom är jävligt torra. Hahahaha.
  • Överraska mig! Jag älskar överraskningar! Hur glad blir man inte om man får ett sms från någon man tycker om där det står "jag är utanför dig" ?
  • Lyssnar vi på musik och du får möjligheten att välja låt, är du jävligt smart sätter du på någon mysig ballad. Typ a drop in the ocean eller my heart will go on istället för någon dålig rappskit. Då lär jag smällta.
  • Haha kan väl bara säga att det är sjukt gulligt om en kille man ska träffa har klätt upp sig lite för att man ska träffas. Typ tagit på sig en skjorta fast han egentligen hatar det, hihi.
  • KILLPARFYM! Lukta gott är alltid ett säkert kort!!
  • Jag älskar blommor ;)
  • Kan du spela gitarr, utnyttja de.
  • Vill du ge en komplimang, använd vacker istället för sexig. Ett tips bara ;)
  • Håll min hand på offentliga platser, gossgoss.
Haha det var väl lite. Detta funkar oftast.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0