Something in your smile

Hej på er!
Förlåt att uppdateringarna har varit med endast bilder typ. Har varit med mina vänner och igårkväll tränade vi handboll. Var bara 9 stycken på träningen så våra tränarna var med oss och tränade. Haha det var den roligaste träningen på länge. Vi skoj lirade typ hela träningen och gjorde skottävlingar osv.
Har super blonderat Sagas hår också. Nice haha. Ska visa er två super snygga plagg sen som jag fick idag! Shopping baby.
Ikväll ska jag städa på rummet och ta det lugnt all by myself typ. Mamma har varit lite grinig för att det har varit folk här och sovit hela veckan utan att jag har frågat, haha så får väl vara själv ikväll då, buhu. Men helg imon och då blir det roligt igen!
Ska fortsätta lyssna på Schlager nu och städa puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0