Svar på frågestunden!

Vill du tatuera dig när du blir äldre isf vart ? :)

sv; Jag vill göra en liten tatuering på underarmen för att hedra min mormor som dog i cancer. Annars vill jag nog inte göra några!

Vad är det största misstaget du har gjort i ditt liv och varför?

sv; Jag ljög om en väldigt allvarlig sak för mitt ex. Det är väl 1 ½ år sedan nu. Det är det största misstaget jag har gjort. När jag tänker på det skäms jag fortfarande så mycket att jag bara vill sjunka genom marken, så kommer det nog alltid att vara. Trodde aldrig jag skulle våga erkänna det för någon. Så var snälla.

Vad har du för tips med kost och träning? :)

sv; Träning ska vara roligt, så hitta något som ger dig energi kickar. Jag själv älskar Zumba. Hitta en träningsform du gillar. Det ska ju inte vara en pina att ta sig ner till gymmet för att träna. Det ska vara jobbigt, men på ett skönt sätt. Kost är väl inte min starka sida. Hört att LCHF ska vara riktigt effektivt. Annars testa bara att inte äta sötsaker och skräpmat. Unna dig något litet på helgen!

är du en player?

sv; Absolut inte. Det är fel att leka med känslor.

tycker du att ditt ex wille är snygg?

sv; Haha undra om jag någonsin haft en frågestund utan att en fråga om honom ska dyga upp. Men om jag nu ska svara så ja han ser bra ut.

Hej Frida! Jag älskar din blogg och tycker du är en super stark människa som gått igenom så mycket och står på dig i alla lägen. Du är verkligen en förebild. Har du något tips på hur man kan egoboosta sig själv? Kram Alicia!

sv; Åh tack sötnos! Intala dig själv att du är bra som du är. Säg fina saker till dig själv framför spegeln. Din omgivning är också viktigt för att du ska känna dig bra. Umgås med dom som vill höja dig, inte dom som vill sänka dig. Ha alltid i bakhuvudet att du är perfekt precis som du är.

hur ska du fira din födelsedag iår? Om du vill ha en fin födelsedagspresent av en fin kille är det bara att slå en pling ;)

sv; Jag tänker faktiskt hålla det hemligt än så länge pga säkerhets skäl. Tack för erbjudandet haha.

Hur många har du haft sex med? Vem är den bästa

sv; sorry, hur spännande det än är så behåller jag det för mig själv.

Vad använder du för mascara?
Har du bra självförtroende och självkänsla?
Är du "populär"? Du verkar ha många vänner och att typ alla gillar dig :)
Vad gör du på dagarna? Om jag fattat det rätt så går du inte u skolan?

Sen vill jag bara säga att du verkar vara en jätte härlig person och en av de vackraste personerna jag sett :)

sv; Olika. Men använder mig alltid utav mascaror från Maybelline. 
Sådär, varierar lite från dag till dag.
Söt fråga! Haha kan säga att alla gillar inte mig, haha. Jag har vänner så jag klarar mig! Status och populäritet är inte allt :)
Nej det stämmer jag går inte i skolan. Jag tränar, shoppar, sover och allt annat än tonåring gör på sin fritid.
Tack så jätte mycket!

Varför redigerar du dina bilder så att din hud blir så suddig?
Tack på förhand :)

sv; Jag har ganska ojämn hy pga att jag har haft mycket finnar, så jag brukar släta ut hyn lite på bilder. Tycker även det är väldigt roligt att redigera bilder och fixa och trixa så det handlar inte om att jag har dålig självkänsla! :)

har funderingar på löshår, men du har tydligen något annat (som sitter i håret hela tiden, vet inte vad det heter). Iaf hur satte du i det själv, och vart fick du tag på sakerna, och hur mycket kostade det sammanlagt, är det värt att testa, går det att bada med. Underbara blogg kram!

sv; Jag har nailhair. Det är hårslingor som man smällter fast i håret med hjälp av en värmetång. Jag köpte mina slingor på Rapunzel of Sweden för jag tycker dom har bäst kvalité på sitt hår. Tror jag betalade 1200:- för håret. Najda och hennes mamma som är frisör satte i det på mig. Känner du ingen som är duktig på hår så rekommenderar jag dig att gå till en frisör. Det är absolut värt att sätta i nailhair då det ser väldigt äkta ut och man slipper tänka på att ta i och ur håret varje dag. Ja du kan bada med det men det sliter mycket på håret, speciellt saltvatten.
Tack så mycket! Kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0