The best feeling comes when you realize you´re perfectly happy without the person you once thought you needed the most

Godmorgon!
Kvällen och natten var så rolig. Jag Nadja och Saga träffade några killkompisar. Så jävla goa va. Tjejerna drog hem först  och killarna stannade till typ 6. Haha helt sjukt vad jag har skrattat asså. Vill lägga upp alla bilder, haha men tror det är olämpligt.
Men nu har jag iallafall ätit frukost och vid klockan 3 ska jag dra till gymmet och dansa med Saga och Nadja!
Uppdaterar er mer sedan, puss!

Kommentarer
Postat av: KKUNGAMANDA - SÖDERMANLANDS STÖRSTA UNGDOMSBLOGG

Vara med i min exklusiva tävling där du kan vinna ett valfritt klädesplagg/märkesväska/skor (osvosv) från brandsinfashion.com?



Isåfall klicka här -> http://kkungenduvet.blogg.se/2012/february/tavling.html#comment

2012-02-11 @ 13:19:46
URL: http://kkungenduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0