Ur Fridas dagbok. 7 år gammal, därav stavfel.

Idag frogade Joakim chans på mej. Ja sa ja. Ja är kär i Joakim. Han bor på min gata ock vi leker nestan varge dag. Ja ska klipa ett järta i rosa papper ock je honom imån i skolan. Han pussade mej på munen när vi gunga på rasten äfter bamba. Viktor är kär i mej mäd men jag tyker Joakim är sötare. Om Joakim jör slut mäd mej först kan jag bli ihop mäd Viktor istälet. Men jag tror inte han jör slut med mej först. Mitt hjärta är så stark ock en kille kan inte jöra mig lesen eller krosa de. Jag komer alltid va fnitrig ock glad för jag är så. Mamma ock mormor är best. Nu ska jag såva för jag ska till skolan imån ock pussa Joakim på munen. Godnatt dagbok.






Naww hur gulligt?! Kommer ihåg hur glad jag var när jag skrev det där. Bra inställning om att aldrig bli sårad? Lite kaxig var jag som verkade tro att han inte tänkte dumpa mig, haha. Vi var väl tillsammans i två veckor sen har jag för mig att jag blev tillsammans med Linus. Haha barn kärlek!









Tro det eller ej, men när jag var liten älskade lärarna mig, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0