Älskar gamla bilder!

Hahaha Frida och Nadja på isen.
Haha naww lite kärlek eller.
Jag och fina Ria!
Nadja och jag under potatiscupen 2010 tror jag det var.
Att jag alltid har gillat blåsbubblor (ja jag vet att det heter sopbubblor) det är en sak som är klar. Men jag hade en period jag gick med dom hela tiden!
Jag och Sofia i Ingared. Hade en skit mysig och rolig kväll med Sofia Moa och Linnea.
Hade en grym dag på Mjörnvallen och stranden med Linnea och våra dåvarande boyfriends, haha. Nej men det var en lyckad dag!
Jag vid polen vi hade näår vi bodde i huset. Saknar den kroppen asså!
Haha fan va liten! Ser misshandlad ut också, tur att man har kommit över sugmärks tiden ;) Haha men som sagt, saknar kroppen. Fast jag hade helt platta boobs, haha.
Haha Casper och jag. Vi var typ ute en hel dag och bara spelade fotboll, love it.
Haha Linnea och jag, så jävla skön dag!

Kommentarer
Postat av: hannis

haha ååh håller med dig om gamla bilder frida, love it! om jag ska erkänna så saknar jag den gamla tiden liite, på ga med alla, våran cpklass och ditt härliga, sprudlande humör och utstråling, ooooch kax mot lärarna HAHA! PUSS

2012-02-12 @ 15:45:24
URL: http://ilovemycedertree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0