Iih bada!

Hej allihopa!
Har precis ätit lunch, pannkakor gjorde mami till mig, gott! Ska strax leta fram en snygg bikini för jag ska till simhallen med Linnea. Jag har alltid sagt att simning är en tantig aktivitet, haha men Linnea har sagt att man får snygg kropp och speciellt mage så jag får väl ge det ett försök. Antingen så lurar hon mig för att jag ska göra det eller så är det sant. Spelar ingen roll vilket av det som är sant, jag älskar att bada så det blir nog roligt!
Vi hörs senare, puss!
Bild från när jag badade i havet i somras. Kanske inte snyggaste bilden på mig då jag precis kommer upp ur vattnet, haha men det var härligt med sommar iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0