The power of love.

Hej allihopa!
Hoppas allt är bra med er idag. Antar att det är runt denna tiden ni slutar skolan. Jag vaknade precis och är enormt grinig, haha varför vet jag inte. Har ont som fan i ryggen, men mamma ska ringa läkaren imon så hoppas jag kan få en tid snart. Jag har för första gången i mitt liv misslyckats med att steka hamburgare. Var irriterad så orkade inte steka dom länge så jag brydde mig bara om att dom såg fina ut på ytan, haha så dom var kladdiga och äckliga innuti, jävligt lyckat Frida. Ska även iväg om en stund och spela handbollsmatch. Känner jag mig själv rätt så kommer jag vara aggro på planen idag med mitt hettsiga humör, haha. Får försöka tagga ner lite nu. Ska göra mig iordning nu och sen slå en pling till Jasmine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0