When all I see is sadness in your eyes. When all you want is reasons you can't find

Hej allihopa!
Idag har jag varit på salongen där Nadja jobbar. Och ja, ni läste rätt, Nadja ;) Hon fixade mitt hår. Gjorde lockar och sprayade i massa produkter så det luktar jätte gott. Kanske ska anställa henne som personlig stylist för håret, haha blev jätte nöjd med mina lockar iallafall! Vi gick hem till mig och käkade också.
Tanken var att jag skulle ner till Partille. Men av skäl som jag inte vill dela med mig av här, så blev det inte så. Önskar han kunde komma hit för vill verkligen träffa honom, men det verkar inte bli så heller. Fuck. Jag som är så fin i håret nu, haha.
Ska städa iordning på mitt rum nu så får vi se vad som händer sen!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0