You can´t bring me down

Känner bara lite fyfan vad saker kan göra ont i en. Men orkar inte bry mig om det som sårar. Det misstaget gjorde jag för ett år sen, och tänker inte göra det igen. Är så sjukt glad att jag har så grymma vänner! Vi bråkar ibland, men eftersom att vi alltid hittar tillbaka till varandra borde det ju vara menat att det ska vara vi. Vissa människor klarar man sig inte lika bra utan helt enkelt. Och jag ska snart träffa dom som betyder mycket för mig.
Har varit med Nadja Saga och Tess nu på kvällen. Ska ut och träffa Saga, Andreas, Jimmie, Robert och Johan nu. Sen kanske min fina tjej kommer också.
Puss

Kommentarer
Postat av: Julia :D

Gud vad fint du har fixat bloggen! gillar verkligen designen :D<3

2012-02-13 @ 13:29:15
URL: http://juliialarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0