A moment changes everything


Hallå allihopa! Här sitter jag och är trött och drömmer mig bort lite.
Tänkte berätta lite om kvällen igår! Började väl inte jätte bra då jag var galet irriterad och ville bara skita i att gå ut överhuvudtaget, men jag försökte svälja ilskan och gick ut ändå. Jag, Saga och Nadja var och kollade när E-type spelade. Han var en rolig live artist faktiskt, då det var roligt. Sen var vi ute och gick lite, pratade osånt. Skulle egentligen träffat några killar men det blev inte av för tjejerna hade tider hem att passa, synd.
Nu hade jag tänkt hoppa in i duschen, ikväll ska jag titta på Wallander iallafall, älskar sånna filmer!

Kommentarer
Postat av: Sanha

Snygg!

2012-01-17 @ 18:43:19
URL: http://nattstad.se/bbatman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0