Älskar ju sånt här! ;)

BLANDAT:

1. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Längesen jag var inne på msn faktiskt, men kan väl tänka mig att det är en fjärdedel.

2. Hur många barn vill du ha i framtiden: Vet jag inte nu, iallafall 1!

3. Har du några husdjur?: En goshund, en irriterande fågel och min bror har fiskar :s

5. Vill du ändra ditt namn: Nej, mina föräldrar döpte mig till Frida för att dom tycker om det, och då skulle jag inte vilja byta bort det. Mitt namn är ju en del av mig.

6. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Var i skolan, fick massa överraskningsfika av fina vänner. Efter skolan bjöd mina vänner mig på bowling.

7. Vilken tid vaknade du idag: 9.30

8. Vad gjorde du igår runt midnatt: Tittade på film.

9. Någonting som du längtar till: Sommaren.

10. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Ta bort min ångest.

11. Vad lyssnar du på just nu: Dancing queen, hihi.

12. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Haha ja.

13. Vad gör dig irriterad just nu: Att jag hoppade av skolan.

 

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

1. Läppar eller ögon: Läppar.

2. Kramar eller pussar: Pussar.

3. Kortare eller längre: Längre.

4. Yngre eller äldre: Äldre.

5. Romantisk eller spontan: En blandning utav både och är perfekt.

6. Snygg mage eller snygga armar: Snygga armar, men gärna snygg mage med.

7. Tatueringar eller piercingar: Helst ingenting, kanske en diskret tatuering.

8. Känslig eller inte: Han ska vara ganska macho.

9. Ragg eller förhållande: Förhållande.

10. Bråkstake eller tveksam: Inget.

 

SVARA ÄRLIGT:

1. Varit otrogen: Nej.

2. Haft mer än en pojkvän på samma gång: När jag var liten och inte förstod vad kärlek var, haha.

3. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja.

4. Vad kan du verkligen inte leva utan: Kärlek, vänner och familj.

 

 

HAR DU NÅGONSIN:

1. Dejtat någon två gånger: En andra dejt typ? Ja isåfall.

2. Har någon varit otrogen mot dig: Det hoppas jag inte!

3. Varit kär: Ja.

4. Förlorat någon speciell person: Tyvärr.

5. Varit deprimerad: Ja.

6. Varit så trött att du somnat sittandes: Ja.



Kommentarer
Postat av: juliette

själv så tycker jag om att svara på såna frågor:-) Hur har du haft det idag ?

2012-01-13 @ 09:08:52
URL: http://fuckyahaters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0