Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it

Hejsan fina läsare!
Hoppas att ni har det bra.
Jag har nyss smörjt in min vad med någon kräm för jag har sträckt den, buhu och nu väntar jag på att pappa ska göra klar en latte till mig. Har slutat dricka cola, eller försöker, har inte druckit det på två dagar och nu i början har jag riktigt ont i hvuudet och är trött så kaffe ska tydligen hjälpa. Vi försöker iallafall. Hihi nu kom han med den!
Taggar handbollsmatch också, yes! Möter vasaiterna eller hur dom stavas. Förra matchen vann vi över dom så hoppas vi tar dom igen. Är riktigt taggad iallafall!
Ska fixa till mig lite nu och dricka min latte. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0