Detta visste ni inte om mig...

  • När jag var liten var jag jätte rädd att jag inte skulle somna på natten, haha.
  • Jag hatar att åka tåg, buss, spårvagn osv.
  • Jag vill få mitt första barn när jag är ganska ung, typ 23.
  • Jag får super panik så fort jag mår illa.
  • Vissa saker kommer jag nog aldrig kunna sluta skratta åt.
  • Jag är väldigt rastlös som person och måste alltid vara sysselsatt, klarar inte av att sitta stilla för länge och måste alltid pilla på något. Tror jag har en släng av adhd eller något, haha.
  • Jag hatar vintern. Vinter är ångest framkallande.
  • Jag är extremt klumpig, haha.
  • Jag skrattar väldigt högt, haha verkligen överdrivet högt, gör det dock inte medvetet, utan har alltid skrattat så. Nadja kallar mig megafon, haha.
  • Jag hatar att klippa håret!
  • Jag har väldigt stora drömmar.
  • När jag får ligga och sola på en strand vid havet, solen steker, jag är med mina vänner och lyssnar på grym musik, då mår jag som allra bäst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste vara segt med stora drömmar och ingen utbildning :( Men lycka till tjejen!!!

2012-01-11 @ 17:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0