Do you like kissing, when it´s raining?

Hihi såg att jag blev veckans blogg på http://www.nattstad.se/misshagen, gud vad roligt. Haha "vinner" aldrig eller någonting så det var kul.
Har nyss duschat och ätit lite mat. Lyssnar på musik nu och ligger under täcket och göttar mig. Ska titta på handboll på tv vid 8. Sverige spelar ju.
Förövrigt mår jag ganska bra idag. Jag har verkligen världens finaste vänner så varför skulle jag inte känner man. Hihi. Imon ska jag gymma på dagen hade jag tänkt och sen på kvällen ska jag spela match, gött!
Saknar att vara brun!

Kommentarer
Postat av: Sagiiiiss!!!

Hej du är cool, diggar dig ;) Tagga match imon, döda, ilska, flippa över på överdrivna mupps som drar i håret!!! ska bli rooligt D puss

2012-01-17 @ 22:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0