En snurr på jorden.

Hej mina fina!

Hade precis skrivit ett långt inlägg men internet laggade upp så allt försvann, då blir man lite lack sådör. Men finns inget att göra åt det så jag lägger den lilla energin jag har på att skriva ett nytt! Känner mig lite piggare idag men mår fortfarande väldigt illa och min värld snurrar runt lite fint sådär, haha. Handbollsträningen är inställd ikväll så den pressen slipper jag iallafall. Men får troligen mina mediciner idag så snart är jag på benen igen!
Funderar på om jag ska leta fram lite halv fula plagg ur min garderob och klippa och sy lite. Göra om dom lite fint typ. Kreativt, haha! Visar er självklart senare isåfall!
Ha en bra dag, puss!

Kommentarer
Postat av: zaida

fina brillor :))

2012-01-30 @ 16:28:35
URL: http://zaida.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0