Fördriver tiden denna kväll

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att min bloggdesign blev klar.
Vad gjorde du kl 08 i morse? Sooov.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Tittade på Sex and the city.
Det sista du sa högt? Jag älskar dig, till mami.
Det senaste någon sa till dig: Jag älskar dig, också mami.
Vad har du druckit idag? Bubbelvatten.
Vad var det senaste du åt? Middag.
Vad var det senaste du köpte? En dricka.
Vad är det för färg på din ytterdörr? Sån där ful lägenhetsdörr ni vet.
Vad är det för väder hos dig nu? Kallt och mörkt haha.
Godaste glassmaken? Tiramisu!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, oftast.
Sover du tungt? Ja ganska, haha.
Drömmer du mardrömmar? Mycket :(
Favoritklädsel? Snygga korta shorts, ett pösigt klatchigt linne, massa guldsmycken och en snygg väska. Får inte glömma klackarna ;)
Favoritlåt just nu? Birdy – Skinny Love
Vad ser du om du tittar till höger? Min garderob.
Vad gör dig glad just nu? Vänner och familj.
Vad ska du göra härnäst? Lägga mig.
Höger el vänsterhänt? Högerhänt.
Humör just nu? Förvirrad, lugn och glad.
Favoritgodis? Någon ljus chokladprallin med en god kräm i.

Kläder just nu? Deg kläder.
Sommarplaner? Åhus, Partillecup, Vänner, utomlands kanske ;)
Hur många kuddar sover du med? fyra.
Morgon eller nattmänniska? nattmänniska.
Vad är viktigast för dig? kärlek (då menar jag kärlek från alla håll och kanter, vänner, familj, släkt, boys och hela köret).
Är du kittlig? Haha skojar du eller, speciellt på benen.
Snarkar du? Jag ska vara ärlig, det händer...
Stjärntecken? Fiskarna
Stökigt eller välstädat? Välstädat, dock är jag inte bra på att hålla det välstädat.
Vad längtar du mest efter just nu? Någon att bli kär i!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0