Frågor och svar

- SENASTE -
Som ringde dig? - Linnea
Som smsa dig? - Richi
Som du smsa? - Richi
Som du kramade? - Saga
Som du slog? - Mamma, haha
Som du bråka med? - Nadja
Missade samtalet? - Mamma

- KÄRLEK & SEX -
Har du pojkvän? - Nej.
Hur många gånger har du varit kär? - 3 typ, fast det var en gång som det var starkare.
Har du blivit dumpad? - Yes.
Har du dumpat någon? - Ah.
Är du romantisk? - Kan om jag vill, hihi.
Kärlek vs sex? - kärlek
Har du haft ett kk-förhållande med någon? - Ja.
Vad faller du för hos killar? - Charm, humor, ödmjukhet och fina ögon!
Tror du att man kan hålla ihop föralltid? - Ja.
Hade du berättat för dina förälrar om du hade blivit gravid? - Ja. Om inte hade dom ju sett det? haha.
Vid vilken ålder tycker du det är okej att bli sexuellt aktiv? - När man själv känner att man vill och är redo för det. Man ska vara 100 % säker.
Vad är det finaste en kille kan säga till sin flickvän? -"Du är hela min värld" tycker jag låtar ganska stort (a)

- SANNINGEN OM DIG/ DÅLIGHETER -
Har du snattat någon gång? - Ja.
Har du druckit alkohol? - Ja.
Har du testat att röka eller snusa? - Nej.
Har du slagit/kastat något mot en glasruta så att den krossats? - Inte vad jag minns.
Har du druckit en alkoholdryck utan att veta vad det är för något? -Nej.
Ljuger du ofta för dina vänner? -Nej!
Har du tagit en väns pojkvän? -Haha ja när jag var liten, då var man ju tillsammans med allt och alla?
Umgås du i kretsar där folket brukar röka -Väldigt varierande, men har många vänner som röker ja.
Har du hotat någon? -Har jag säkert.
Har du mobbat någon? -Nej.

- JA/ NEJ FRÅGOR -
Är du helsvensk? -Ja.
Är du glad just nu? -Ja.
Har du en hund? -Ja.
Har du en katt? - Nej.
Har du varit utomlands nångång? -Ja.
Har du svarat ärligt på alla frågor? -ja, haha.
Är du blyg? -I vissa situationer.
Ska du ta körkort? -Klart.
Ska du tatuera dig/pierca dig? -Funderar på en tatuering på underarmen, vet exakt vad det skulle stå isåfall!
Vill du har barn? - Ja!
Hade du kunnat adoptera? - Ja.
Hade du kunnat adoptera bort? - Nej.
Har du en egen dator? - Ja.
Går du i högstadiet? - Nej.
Går du på gymnasie? -Nej, haha fast det är i den åldern jag är iallafall.
Är dina föräldrar skilda? -Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0