God knows we're worth it

Åh har precis ätit god mat. Pommes och kebabkött, lagom gott!
Klippte av en tunika förut och kan väl säga såhär, blev liiiite kortare än vad jag hade trott! Hahaha, den slutade precis under brösten, men jag ska nog kunna fixa något snyggt av det! Linnea kom hit när hon hade slutat skolan. Myspys. Dom äldsta vännerna kommer nog alltid vara dom som har den där speciella betydelsen hos en. Vi kollade iallafall på filmen Beastly tror jag den hette? Ganska bra faktiskt. Promenerade även bort till Hemköp för hon ville ha naturgodis, ganska skönt med luft faktiskt.
Imorgon tänkte jag slinga håret om mamma vill hjälpa mig. Ska även försöka komma iväg till gymmet.
På onsdag ska jag troligen träffa Linnea Sofia och Moa för att planera ett kommande projekt, ska bli riktigt roligt! Men mer om det då. Ha det gött tills nästa inlägg!
Nya favoritlåten! Lyssna, underbar text!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hmm ja speciella betydelsen med tanke på hur cp jag var/är ;)<3

2012-01-30 @ 19:27:41
URL: http://nesca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0