Gymnasieval.

Nu sitter jag här igen, och ska gå igenom det sjukt svåra valet om vilket gymnasie och linje jag vill gå på till hösten. Det hade underlättat om jag visste vad jag vill jobba med, men så är inte läget. Allt jag vet är att jag vill bli rik, känd och bo i LA. Men någon sådan utbildning finns det ju inte, haha. Men jag har skrivit ner dom programen jag har funderat på.
Barn och fritid - lerum - inriktning pt
Hotell och turism - Lerum
Barn och fritid - Alströmmer
Handel - Alströmmer
Textil och design - Burgården
Barn och fritid - lerum - inriktning pt
Hotell och turism - Lerum
Barn och fritid - Alströmmer
Handel - Alströmmer
Textil och design - Burgården
Så ser dom ut. Det som lockar mest är nog Textil och design eller Hotell och turism.
Ni ser ju lite där vad jag är intresserad utav. Så om ni har några tips eller vet några bra/dåliga saker om dessa program, kommentera gärna!
Vad tycker ni om mitt nya hår? Riktigt skönt att jag slipper sätta i och ta ur det varje dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför slutade du i din gamla klass? :O gillade du inte linjen eller?

2012-01-10 @ 15:15:05
Postat av: julia

Jag tycker nog alströmmer så slipper du pendla och sånt, det kan ju vara skönt när du endå bor i alingsås.. Visst att gå i göteborg eller lerum kan ju vara kul det med, men som sagt man kan tröttna på att pendla ganska lätt.. :D

2012-01-11 @ 11:16:40
URL: http://juliialarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0