"Hoppas mina höns blir könsmogna snart" citerat utav lillebror.

Hej alla!
Nu sitter jag och göttar mig i min brorsas One piece. As gött. Vi tittar på film i hans rum.
Idag har jag varit med Linnea. Vi var ute och promenerade, tittade på film och dansade (slängde med håret) till Whip my hair eller vad den heter. haha filmade det, fyfan. Allt snurrade efteråt, haha!
Sen mötte vi Tess och Nadja och var med dom med. Senare åkte Linnea hem och jag Nadja och Tess hyrde film och åkte hem till Nadja och käkade tacos osv. Har haft en mysig dag!
Imon ska jag träffa Therese en liten stund på dagen och prata lite. Sen kanske jag träffar Nadja ifall hon orkar med mig, haha. På kvällen ska jag troligen vara med Victor!
Vi hörs mer imon.
Godnatt!



Kommentarer
Postat av: ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

oj samma onepice ^^

2012-01-08 @ 17:14:29
URL: http://jummivonminji.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0