I´m your favorite drug.

Godmorgon. Lite sent att säga nu kanske, jag har varit vaken sedan klockan 11.
Uppdaterade inte så mycket igår kväll för jag var ute med Andreas, roligt iallafall.

Idag har jag städat mitt rum så nu är det fint här igen!
Om en stund ska jag troligen övningsköra ner till Allum för min bror ville dit och shoppa lite. Ska försöka få en tröja bytt som gick sönder i tvätten efter första gången jag hade använt den. Riktigt dåligt. Gulddetaljerna på den rostade och gick sönder, efter en gång. En av anledningarna till att jag inte gillar billiga Gina tricot. Får se om jag får med mig något annat hem.


Ikväll kanske jag ska träffa en, hihi. Hoppas det!
Vi hörs senare, puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0