Lips to kill for!

Som dom flesta vet så har jag riktigt stort komplex över mina läppar. Hittar inget positivt med dom alls. Jag har bestämt mig för flera år tillbaka att jag ska förstora läpparna så fort jag fyllt 18, kosta vad det kosta vill, jag vill verkligen göra det. Det är något jag har tänkt igenom. Underläppen vill jag inte fylla på så jätte mycket, bara ute på kanterna så munnen blir bredare. Det är överläppen jag har mest komplex över. Den vill jag i stort sätt fylla ut åt alla håll och kanter, haha. Bredare och fylligare, större helt enkelt.
Åh längtar sjuk!

Kommentarer
Postat av: idaa!

GUD VA BRA BLOGG FRIDA... men de hade varit jätte fint säckert <3

2012-01-11 @ 16:33:57
URL: http://theblondgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0