Love life!

Godmorgon!

Förlåt att jag uppdaterade dåligt igår, men jag var rätt upptagen. Började med att jag och Saga gick till donken för jag var galet sugen på en glass. Där träffade vi Robin, Ivar och Sebastian. Satt och  tjötade med dom en stund och sen gick dom med oss och mötte några andra killkompisar. Allihopa gick hem till mig och lyssna på musik, snackade, gjorde lite funny stuffs osv. Rundade väl av vid halv 3 och då följde jag och Andreas, Saga hem och sen gick vi på en promenad. Trevlig kväll iallafall.
Jag kommer troligen inte blogga mer än detta inlägget idag, tyvärr.. Jag och mamma ska snart åka och shoppa! Åh vad jag har längtat! Får liksom ett lyckorus i kroppen utav shopping. Shoppingterapi, ja, det funkar för mig iallafall! Älskar känslan när man hittar massa snyggt i sin favoritaffär (för min del New Yorker), går in i omklädningsrummet allting sitter som en smäck, man betalar och går därifrån med en stor påse med massa snygga kläder! ÅÅh love it!
Efter shoppingen sen ska jag hem till Jasmine med brudarna och fira hennes födelsedag. Ska äta förrätt och varmrätt hos Jasmine sen ska vi in till Avenyn tror jag och äta efterätt iallafall. Får se om det blir fest eller något efter.
Så ni vet ni! Vi hörs så fort som möjligt igen. Ha en kanon bra dag, puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0