Mina nyårslöften!

  • Bli smal. Träna mycket och äta bra och regelbundet. Tänker inte sitta och titta på bilder på min drömkropp, jag tänker skapa min drömkropp! Vet att jag kan!
  • Inte vara så gnällig. Haha jag har en tendens att så fort något inte går som jag vill blir jag grinig och gnäller och ser på allt så negativt. Ska försöka hålla humöret uppe även om jag inte får min vilja igenom.
  • Möta mina räddslor. Ska lära mig att åka hiss. Ska komma över min enorma höjdskräck och ska även gosa med katter som jag är jätte rädd för. Ska sitta nära en eld utan att få panik.
  • Ska inte låta folk trampa och smuttskasta mig hur som helst. Och ska absolut inte ta åt mig av skitsnack.
  • Ska lära mig att uppskatta mitt liv bättre och leva för stunden! Inte oroa mig så mycket för allt som skulle kunna hända. Ska leva fullt ut!
Jag har alla möjligheter i världen att göra dessa punkter sanna. Nu kör vi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0