Nothing´s gonna stop us now.

Hej!

Vad fort denna dagen har gått, haha shit. Har inte gjort något speciellt än så länge. Sovit och slappat, gött. Har fått mitt kontaktutag lagat som jag gjorde sönder förra helgen, haha, ganska roligt att jag alltid tror att jag kan göra hur som helst utan att något ska gå sönder? Tryckte iallafall soffan mot den utan att jag fattade varför de tog stopp när jag putte, men jag tog i ännu mer då och haha då sprack kontakten, bra Frida. Nu är det lagat iallafall!
Linnea kom hem till mig efter skolan så vi har suttit och pratat, skönt, du är grym tjejen!
Ska träna handboll om en stund och innan dess ska jag möta upp Sagis, vi hörs senare.
Puss!
Suddig dock:(
Va inte så fula då?
Haha
Hallå snygginar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0