Nothing that I do will ever be enough for you

Hej allihopa!


Haha har ni saknat mig eller? Nä tror ni har klarat er galant! Jag har inte bloggat för det har kommit annat imellan som jag valt att prioritera. Har viljat spendera tiden med min bästa vän och lägga ner all energi på henne när hon har behövt mig! Tror ni förstår det.
Men jag har tränat gym två dagar nu och idag övningskörde jag ute på riktiga vägar! Från Alingsås till Sollebrunn och tillbaka. Haha sjukt.

Nu på kvällen har jag varit hemma hos Linnea och myst!
Imon ska jag vara med Linnea och sen på kvällen kanske jag ska träffa en going, hihi.
Vi hörs mer imon om inte senare. Känner för att skriva en lång, blaskig och känslig text, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0