Nyårsafton!

Sorry att uppdateringen blev lite senare än vad jag räknat med. Har tittat på film, ätit och sovit, hihi.
Men lite om min kväll igår. Började med att jag och världens bästa tjej gjorde oss iordning tillsammans, hon fixade mitt hår lite kaxigt sådär, hihi. Sen tog vi tåget ner till Göteborg och åkte in till linnéstan och var på fest hos en killkompis till Nadja och hans flickvän. Träffade massa trevligt folk och kvällen började med att jag skrattade så jag fick enorma kramper i magen och vi gjorde raktdansen ni vet? Haha sånt älskar jag! Efter ett tag var det rätt så mycket folk där faktiskt, och dom flesta var riktigt trevliga. Haha ni som har läst min blogg ett tag kanske kommer ihåg att jag lyfte upp en tjej på en handbollsmatch när hon kom i friläge och slänge ner henne i golvet så hon skadade sin axel och det blev bråk? Hahaha hon var den första jag såg när jag kom in på festen. Jag och Nadja trodde vi skulle dö av skratt. Men jag hälsade på henne, antingen kände hon inte igen mig eller så spelade/var hon trevlig ändå, haha. Vid 12 slaget var vi ute och tittade och smällde även fyrverkerier. Åh jag älskar det! Så vackert. Haha synd bara att jag inte är någon vidare bra fotograf och inte kan ändra slutartiden på min kamera, så nej, inga bra bilder blev det. Haha ska visa er den som blev bäst sen så kommer ni förstå! När vi kom in igen ringde två killar och en av dom är så jävla saknad va! Helt sjukt vad glad jag blev att få höra hans röst igen. Ska försöka träffa han innan lovet är slut! Det gjorde mig riktigt glad asså. Sen blev det massa dans, skratt och prat. Och mer än så tänker jag inte berätta. Haha blev ganska mycket ändå! Hoppas ni hade en riktigt bra kväll, det hade jag!
Nu får ni se lite bilder istället. Tråkigt nog tog jag nästan inga bilder. Tog bara lite kort när vi var ute typ. Menmen, så är det, jag har minnesbilder i huvudet iallafall, haha!
haha ser ni att jag inte kan öppna ögonen riktigt? jävla limm asså. Haha ska aldrig använda sånt igen!
Min snygging! Älskar denna bilden, hihi!
Hur jävla misslyckad kan man bli? När jag satte mig på tåget fastnade jag med dragkedjan på min sko och drog upp mina legging, riktigt jävla bra Frida! Kände att det såg lite trashigt ut.. Men säg en brud som lyckas hålla sina leggings hela under en utekväll? Haha kanske bara jag som lyckas göra sönder dom innan den börjat.
haaha detta va den bästa bilden jag fick på fyrverkerierna, förstår ni då vad jag snackar om?;)

Kommentarer
Postat av: Julia :D

Du har fått en riktig fin färg på håret Frida :D Gott Nytt År på dig ;)

2012-01-01 @ 23:38:28
URL: http://juliialarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0