Oh my prince can't you see what's been found?

Hemma efter handbollsträning och gym! Skulle egentligen skrivit detta för en timma sen men internet har krånglat lite, men nu verkar det funka! Handbollen gick rätt fort idag tycker jag. Började med 30 minuters fys. Ganska rolig fys tycker jag, självklart jobbigt, men roligt. Skrattade mycket iallafall, haha. Sen spelade vi typ bara match. Efteråt gick jag och Nadja till gymmet och biffade oss, haha störst är vi. Träffade några riktiga svettlökar där också, haha men ska inte nämna namn, hahaha.
Nu ska jag iallafall titta på en film. Puss!
Saknar dig buse! <3

Kommentarer
Postat av: mathilda

Saknar dig med! <3

2012-01-13 @ 07:30:00
URL: http://thildajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0