Payback is sick

Statistiken bara ökar, sjukt kul! Då känner jag mig nästan skyldig att uppdatera lite mer!
Blev ett långt besök hos läkaren idag, men det kändes bra. Äntligen verkar det som dom ska ta tag i det. Vi har börjat med en utredning på en grej jag inte vill skriva här, tror ni förstår det! Har fått stakare sömntabletter också som jag ska testa och om dom funkade skulle vi ansöka om något speciellt medel från usa fattade jag det som, läskigt! Har även fått min 100% sjukskrivnad nu enda fram till sommaren. Känns skönt det också, då hinner jag reda ut mig själv så jag kan leva fullt ut på sommaren och sedan ha krafter till skolan i höst, ser ljust ut nu.
Ska nog rensa garderoben så jag kan fixa en bloppis till er. Tror jag ska sälja av massa smycken och oanvänt smink och parfymer som knappt är använda också, så håll utkik, bra priser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0