Summer, you are welcome!

Gud vad fina ni är min läsare! Älskar era uppmuntrande kommentarer, all kärlek till er!
Förlåt att jag har bloggat dåligt idag, men sanningen är att jag har legat i sängen hela dagen. Mina mediciner har varit slut i några dagar och vi har inte fått tag i min läkare, så jag har varit utan medicin i drygt 3 dygn. Så jag är enormt yr och mår väldigt illa hela tiden. Så det är anledningen till att jag inte har bloggat! Men troligen får jag nya imorgon så jag är mig själv om två dagar igen, toppen! Vi hörs antagligen imorgon igen, sov så gott! Puss!
Ah det skulle ju inte sitta helt fel med lite sol och vår nu

Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas att du mår bättre snart :)

2012-01-30 @ 08:33:32
URL: http://fridachristinas.devote.se
Postat av: d

gooo

2012-01-30 @ 09:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0