Vad jag gillar och ogillar med killars beteende!

  • Frågor som, "Vad skulle du göra om vi låg nakna under mitt täcke?" Ueww? Sånt funkar inte på mig!
  • Killar som leker macho. Kaxar och verkar så tuffa, men när det väl gäller är dom riktiga fegisar.
  • Killar som endast är ute efter sex.
  • Killar som inte kan kompromissa och prioritera.
  • Killar som inte har någon humor, som inte förstår skämt och som blir sura för minsta lilla. Haha come on.
  • Mysiga killar! Tror dom flesta tjejer är ganska nöjda med att bara få kramas och pussas lite grann och känna sig trygga i killens famn. HISS!
  • Spontana killar som vill hitta på mycket roliga och galna saker.
  • Killar som gillar att retas och jävlas. Haha älskar halv jävliga killar som gillar att skoja och retas med mig. Dock ska båda vara med på att det endast är ett skämt. Brottas, kittlas, retas, hihi (y)
  • Killar som skrattar mycket och är roliga. En kille som skojar med en hela tiden och får en att skratta, perfekt!
Detta var dock bara väldigt lite utav allt jag gillar och ogillar med killar. Men det finns definitivt mer att gilla än att ogilla! Killar, ni är toppen.





36563c9aefvlzuefq_55277_cd187a7de0_large





Tumblr_ly7bx8zgs91rnjwcto1_400_large

Kommentarer
Postat av: Daniel

Det ser positivt ut för mig då haha!

2012-01-23 @ 19:43:28
URL: http://danneman.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0