We could start the universe with our heartbeats tonight

Sådär! Nu har jag druckit latte och fräshat till mig. Har varit så sjukt slö idag!
Igår var jag med Pierre en stund, vi tittade på film och sen gick vi ut och mötte Saga vid 10 tiden. Efter det åkte han hem och jag och Saga var ute och promenerade. Skulle egentligen träffat några killkompisar men klockan blev rätt mycket så Saga var tvungen att åka hem och jag var jätte trött så jag gick och la mig och somnade direkt typ.
Denna dagen är inte värd att blogga om, för jag har inte gjort någonting. Ska titta på Wallander ikväll men mamma och mysa!
Och vill ni veta hur duktig jag har varit? Jag har inte druckit coca cola på en vecka! Haha det är bra för att vara mig. Innan drack jag ju typ 2 liter varje dag i över ett år. Så ja, ni förstår! Men nu börjar suget försvinna, vilket är väldigt skönt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0