ALL WE NEEDED WERE SOME GOOD FRIENDS AND A SONG TO SING ALONG

Hej sötnosar!
Idag är jag på toppen gött humör, hur härligt som helst. 
Plockar lite med tvätten i mitt rum för jag försöker hålla det rent hela tiden nu för det är så jävla jobbigt att städa när det är ett bombnedslag så man blir tvungen att lägga 2 timmar för att få det att se okej ut. 
Har även bestämt mig för att jag ska försöka lära mig nya saker varje dag. Behöver inte vara något märkvärdigt, kan vara ett nytt ord bara, men något ska det vara iallafall. Dagens uppdrag är att lära mig att shuffla! Hahaha tycker det är super coolt och jag har inget speciellt planerat förän ikväll så varför inte liksom. Haha uppdaterar er senare om hur det går, puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0