DISS

Hej på er!
Vem lyckades försova sig idag då? JAG GJORDE! Fan va grymt gjort Frida, egoboost verkligen. 
Har iallafall duschat och ätit frukost så ska snart börja fixa mig och sedan åka ner till Göteborg. 
 
Jag vet att jag inte brukar "hissa och dissa" i min blogg. Men nu måste jag verkligen dissa en sak. Min diss går till alla jobbiga bilder som läggs upp av killar (främst) som står i bar överkropp, spänner och drar ner kalsongerna för att visa hur bruna dom har blivit. Allvarligt skulle vi tjejer lägga ut en bild när vi står i underkläder, posar och drar ner troskanten med ena fingret så skulle det bli ett jävla liv. Oj så många stämplar man hade fått. Man hade varit billig, slampig, sökt uppmärksamhet och jag vet inte allt vad folk kan kläcka ur sig. Vill ni nu visa att ni är bruna, gör det genom en bild när ni inte står och drar ner era kläder halv vägs ner till knäna. Vi ser att ni är bruna även om vi inte ser den vita randen. Oroa er inte för det. Nej usch vad jag har stört mig på dessa bilder på facebook dom senaste dagarna. Ta inte detta fel nu, dissen går till bilderna inte personligen till människan som lägger upp dom för dom är säkert jätte trevliga haha.
 
Nu ska jag fixa mig, puss!
 
Tips från mig till er. Ta en bild bredvid en människa som är betydligt blekare än er. Som jag och Nadja har gjort på denna bilden, hahaha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0