Eat my poison and swallow your pride down

Hej allihopa!
Nadja körde skiten ur mina ben idag på gymmet. Gick med på att göra hennes schema och det sved lite grann haha. Vi sprang i slutet och sen var vi lagom trötta. Det var iallafall jätte skönt att träna igen. Har ju haft en enveten förkyldning men nu känner jag mig frisk vilket är jätte härligt. 
Imorgon ska jag jobba på caféet mellan 8-10 och sen blir det träning på det. Måste städa mitt rum och tvätta det jag ska ha med mig till Åhus på fredag. 
 
Ska bli så kul att åka ner till Åhus igen. Huvudpunkten på sommaren. Ännu bättre blir det nog i år eftersom jag slipper campa! Haha jag är verkligen ingen camping människa. Vi har alltid bott i husvagn när vi har varit där men i år har vi hyrt en stor och fräsh stuga inne i stan. 15 minuter med cykeln till cupcentret och stranden. Jag och Nadja har även lagt upp ett litet "tränings schema" vi ska följa när vi är där nere. Duktiga tjejer!
 
Nej nu ska jag sova några timmar innan det är dags att vakna upp igen. 
Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0