HEMMA IGEN!

Hej!
Nu är jag hemma.
Jag ska beskriva veckan lite kort. Vi har varit på stranden, träffat vänner, lirat boll, shoppat osv. Om jag har haft det bra? Helt okej. Hade höga förväntningar och det har varit roligare dom tidigare åren. Anledningen till det var delvis vädret, vi bodde lite utanför placet där allt hände och jag saknade/saknar min pojkvän så det gör ont i hela kroppen så jag har inte varit på bästa humöret. Men dom bra stunderna så har jag haft det roligt! Nadja har varit kanon skön hela veckan, likaså dom andra tjejerna. Det har varit mycket skratt men också en mage som heter kaos. Men mesta dels har jag haft det bra! 
Bildbomb kommer imorgon. Nu vill jag bara lägga mig och sova bort några dagar tills jag får träffa min prins.
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0