I've learned to live half alive

Hola!
Har nyss kommit hem. Varit ute en sväng med Nadja och tjötat. Trevligt, dock inte så länge.
Ikväll ska jag bara chilla eftersom ingen kan ses typ. 
Imorgon ska jag träffa Richard och Ebba, ska bli mysigt. Får se vad vi hittar på.
 
Förövrigt har jag varit väldigt taggad på att börja skolan idag. Innan kändes det svin jobbigt. Känner inga, är ett år äldre och vet att många i alingsås har stora fördommar om mig. Men idag kändes det bara lätt och kul. Kul att bevisa för mig själv att jag klarar av det om jag vill. Jag ska kämpa nu, tänker inte låta det bli som förra året. Det ska även bli kul att lära känna nya människor och motbevisa folk som trott på falska rykten. 
Saknar dock alla tjejerna från plus och hade inte haft något emot att komma tillbaka till den klassen. Men nu går inte det så jag får göra det bästa av det!
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Bry dig inte om vad andra tycker! Folk som lyssnar på rykten är fega små stackare med dåligt självförtroende. Stå upp för dig för dig själv och fortsätt vara den du är!! Kram!! <3

Svar: Tack sötnos, kram på dig! <3
Frida Magnusson

2012-07-30 @ 22:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0