KILLING ME SOFTLY

Hej!
Nu har jag städat klart här. Själva städandet tog max 30 minuter men sen springer man ju runt som en tok och gör massa annat under tiden haha. Hur det går med shufflandet? Åt helvete! Haha när jag först tänkte att jag skulle lära mig på en dag så hade jag helt glömt bort hur kass min tackt känsla är. Har även ganska svårt att röra båda fötterna på olika sätt på samma gång haha. Det måste ha sätt jätte roligt ut, men kul hade jag iallafall. Vet inte hur många gånger jag slog i fötterna i bordet och i kakelugnen. Nej jag får nog ge det lite mer tid haha. Imorgon ska jag nog lära mig att hjula om det är fint väder ute. Dunkar jag i golvet i mitt rum får väl tanten som bor under frispel på mig. 
Nu ska jag försöka få tag i Saga, puss!
 
 
Aww hittade dessa goss bilderna från när mina och Caspers kaniner fick ungar. Vi hade typ 16 såna små bebisar att mysa med, saknar! (Nej jag klämmer inte hårt på den fast det kan se ut så på bilden, var jätte rädd om dom!)
 
 
Ignorera dubbelhakan på sista bilden hahah!

Kommentarer
Postat av: Abbey

Länka min blogg?

2012-08-03 @ 01:52:21
URL: http://abbeyabbey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0