Lite information sådär

Hej snyggingar!
Sorry för seg uppdatering. Ska berätta för er vad jag har gjort idag! Jag och Richard ställde klockan på 11 idag då jag gick upp och gjorde frukost till oss. Hallon-mango smoothie och stekta ägg. Haha det var ingen höjdare men det fick mätta lite iallafall. Sen gick vi ut på stan för han skulle köpa lite nya kläder. Vi hittade en del snyggt som han fick med sig hem, riktigt fräsht! Sen bjöd han på lunch som vi köpte med oss hem. Nadja kom hem till oss en stund också. Sen åkte jag, Richard, mamma och pappa på en lägenhetsvisning. Nej, det är inte vi två som ska flytta ihop haha. Snarare så att mina föräldrar ska flytta isär. Har valt att inte skriva något om det på bloggen innan men jag vet att jag ändå kommer få frågor om varför jag ska flytta. Plus att ni lär ju märka i framtiden och jag flyttar lite fram och tillbaka. Självklart går det att undanhålla men sånt smusslande orkar jag inte med! Anyway, det var en fin lägenhet iallafall. Nyrenoverad så den var fräsh. Fanns balkong vilket jag verkligen har saknat med den lägenheten vi bor i nu! Haha blev super glad när det fanns en lekplats utanför. Jag är så barnslig av mig så jag älskar sånt. Tycker det är jätte kul att gunga, så det passade jag och älskling på att göra. Haha gud vad jag skrattade när han hoppa av gungan och trillade baklänges, så kul man kan ha!
Får se om vi får lägenheten, jag hoppas på det iallafall. 
 
Nu på kvällen har jag bara chillat med Nadja. Kollat runt på lite resor osv. Riktigt sugen på att dra iväg till något varmt land med henne och Richard i slutet på sommaren.
 
Nu ska jag snart sova. Imorgon blir det förmodligen en rolig dag. Ska ner till Göteborg och titta på Partillecup med my boyfriend och Naddis. Vi hörs när vi hörs.
Godnatt!
 
 
Foto : Linnea Johansson

Kommentarer
Postat av: Anonym

någon säljer en snygg 3:a på östlyckan nyrenoverad för 800.000 kr ;p

2012-07-03 @ 12:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0