puss

Sådär ja, nu är jag skyldig er att skriva ett inlägg!
Har haft fyra kanon dagar med min älskling. Vi var ju på stranden och det som jag berättade. Sen har vi faktiskt i stort sätt bara legat inne och tittat på några bra filmer och myst. Känner mig riktigt uppblåst för att jag bara har legat i sängen och ätit kebab, ben o jerry´s, chips och cola haha. Fyfan känns som jag sväller, imon blir det skärpning. Är riktigt sugen på att dra till gymmet också.
Föresten, världens bästa pojkvän gav mig två presenter när han kom hem. 
Detta fick jag...
 
 
 
En jätte god parfym. Luktar super fräsht, älskar den. Fick även ett härligt rött läppglans från Victoria´s secret. Yummyberry heter den och smakar sött och gott. Riktigt bra grejer han gav mig. Tusen tack igen älskling!
 
Nu sitter och och tittar på en film som heter LOL. Tycker den är ganska bra. Man känner igen sig en hel del och den känns väldigt verklig vilket inte jag tycker många filmer gör. En riktig tonårsfilm. Nu ska jag titta klart.
Puss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0