Som om vi aldrig hade varit på botten, som om vi aldrig hade mött sorgen.

Hej sötisar!
 
Har precis städat mitt rum och rensat min garderob. Nu är det fräsht här igen. Måste verkligen skärpa mig och inte svina ner så mycket. Jag som har sån bacillskräck borde inte äckla ner sådär, haha men jag ska försöka bättra mig! Sminkrummet orka jag inte göra så mycket mer med än att dammsuga, för hur sjukt det än låter så hittar jag mina grejer mycket lättare när det ligger huller om buller där inne än när det ligger i krogarna. Då måste man ju rota runt och leta osv haha skit jobbigt.
 
Detta ska inte bli en städblogg så vi lämnar det ämnet nu.
Jag har jobbat en stund idag också. Det var bara jag och Nadja på caféet idag så det var lite stressigt då jag var så fruktansvärt vimmsig. Hatar när huvudet inte hänger med. Man vill göra rätt men allt blir bara skevt och knasigt. Haha ni vet när man försöker koncentrera sig och göra sitt bästa och desstu mer man försöker desstu sämre blir det. Så var jag idag! Fruktansvärt. Linda kom in en stund och hjälpte oss vilket var bra. Stackars Nadja måste blivit super stressad när det springer runt ett stolpskott och som inte märker skillnad på dag och natt typ haha. Ska lägga mig betydligt tidigare idag och dra i mig en energidricka imorgon bitti så det underlättar för oss allihopa. Paula ska jobba imorgon med så det är skönt att vi är tre! 
 
Efter jobbet imorgon ska jag träffa min älskade vän Ebba. Vi ska kika lite på stan och sen gymma på Sportlife. Ska bli jätte skönt. Hon ville köra igenom mage och rygg så det blir det. Självklart kondition på det också. På eftermiddagen ska jag gymma med Nadja tror jag och sen ska vi förmodligen slinga mitt hår så blir det nog myskväll hemma hos henne! Kanon. Har verkligen försökt proppa in akitviteter på mina dagar nu när Richard är borta för att jag inte ska deppa allt för mycket över det hihi.
 
Nu ska jag ta en snabbdusch och lägga mig i en nybäddad säng, skönt.
Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0