Sommar utan sommar

Hej alla fina! 
Ligger i min soffa och har nyss ätit Ben & Jerry´s, så gott verkligen.
 
Imorse åkte jag med pappa ner mot Göteborg vid 7 tiden så släppte han mig hos Richard. Tänkte envisas med om att hålla mig vaken men det var näst intill omöjligt så jag gick och la mig bredvid min kärlek och sov i några timmar till. Väl vakna gjorde vi oss iordning och gick bort till Allum och tittade i lite affärer. Hittade ingenting som föll mig i smaken tyvärr. Påvägen hem gick vi och handlade mat, vuxen poäng till oss haha. Så när vi kom hem gjorde vi tacos. Käkade, tittade på tv och spelade kort, sen kom pappa och hämta mig. Tanken var att jag skulle stanna hos honom till imorgon men jag ska till läkaren tidigt imon och kände mig inte så pepp på att åka tåg på morgonen när alla människor ska till jobbet. Hatar att åka tåg/buss/spårvagn i vanliga fall men när det är mycket folk så förvärras hela situationen. Känns som jag är instängd i ett "rum" av bakterier. Ja jag vet det är bakterier överallt men tycker det är äckligt på just sådana ställen!
 
Får se vad som händer ikväll.
Skulle gärna vilja bli helt frisk och kry så jag kan träna igen.
Puss på er.
 
Min finaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0