STRANDEN!

Hola sunshine! Haha en ny blandning sådär bara.
Idag var jag hos läkaren tidigt på morgonen, vilket var tur för då sov jag inte bort denna fina dagen. Så när jag kom hem åkte jag och mamma till stranden och dit kom min kusin och min moster. Vi har solat, badat, ätit glass, spelat mini golf, hoppat stuttsmatta osv haha. Att hoppa på en sån där stor jävla hoppmatta med 20 ungar på var inte det smartaste jag gjort. Gjorde det för Linnea ville hoppa och tänkte "hon tröttnar nog snart" haha men alla andra barnen tyckte ju det var super kul när jag hoppade för då flög ju dom jätte högt haha. Så efteråt kände jag att jag inte var frisk än och blev jätte konstig i halsen och yr, haha bra Frida. Men det var roligt att leka med barnen så det var värt det! Förövrigt utklassade jag min 12 åriga kusin på minigolf, DUKTIGT! Haha.
Tänker att jag bjuder på lite bilder istället!
 
Dålig bild kvalité men min kamera är sönder så jag får nöja mig med en halvdan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0