Everybodys got a hungry heart

Hallåå.
Sitter och matar igenom några avsnitt av Vampire diaries, tröttnar aldrig. 
Denna dagen har varit riktigt tråkig faktiskt. Kändes som jag sov bort hela dagen. Ute är det bara regnigt, grått och trist. Var iallafall iväg och tränade med Saga, Anna och Lia på Sportlife. Gillade dock inte det stället, men det är antagligen bara för att jag är van vid hälso.
 
Jag skulle egentligen haft filmkväll med tjejerna idag men jag fick reda på att jag ska till läkarn tidigt imon så jag ska sova i tid ikväll. I tid för mig är innan klockan 1 för jag vet att klockan redan är rätt mycket, haha.
Imon ska jag fotografera med Linnea, blir kul att träffa henne igen också. Sen blir det kanske bowling med brudarna och sen sover älskling hos mig, åh så bra dag! 
 
Nu ska jag snart lägga mig, godnatt!
 
Bild från förra sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0