För dig ska jag göra det tusen gånger om.

Hej fina ni!
Här sitter jag och lyssnar på riktigt go musik och tänker lite. Mitt uppe i tankarna slog tanken mig att jag kunde berätta om kvällen igår och min dag idag för er.
Jag, Saga, Lia, Fredrik och Anna var och bowlade igår. Disco bowling, bästa jag visste när jag var i 7 års åldern haha. Ska väl inte gå in på hur placeringen blev, haha men jag kan säga att jag vann inte iallafall.
Efter bowlingen gick vi och snackade lite. Senare kom Richard till mig och vi låg och pratade en stund innan vi somnade.
 
Idag gick vi ut med min mamma på stan efter vi hade fått i oss lite frukost. Jag köpte ett franslinne, solglajor och trosor. Nöjd med mitt köpt. Gina har rea på typ halva butiken nu så det är bara att dra ditt och fynda gobitar! 
Vi gick förbi Sally´s för en fika också, mysigt. När vi kom hem fick Richard för sig att vi skulle stretcha. Haha en jävlig idé om ni frågar mig. Jag är stel som en 80årig tant verkligen. Haha men efteråt var det skönt, även ifall jag inte ville erkänna det haha. Vi gick ner till bonbon och köpte godis och cola så gick vi hem och la oss för att titta på film. The women in black såg vi. Den var svår att fatta i början. Men i slutet föll väl bitarna på plats litegrann. Tyckte dock slutet var dåligt, men annars var den ganska bra. Lite halvt obehaglig där ett tag.
 
Nu har jag inte så mycket mer att berätta. 
Ska titta på någon film nu, puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0