Fråga och svar!

Varför är det så viktigt för dig att ha långt hår?
Sliter det inte på håret att alltid bleka och sätta i löshår?
Jag blekte mitt hår platinablont och blekte utväxten en gång. Efter det var jag tvungen att klippa av mitt långa hår och klippa det riktigt kort för jag hade förstört mitt hår....

svar; Jag trivs mycket bättre i långt hår. Jag mår bättre i mig själv när jag har långt fint hår istället för kort. Man kan inte göra samma fina frisyrer när man har kort hår som långt. Älskar tex att ha fina lockar i håret och det blir inte alls samma grej om lockarna bara ligger lite nedanför axlarna. Självklart sliter det på håret att bleka det, men vill jag ha blondt hår så är det smällar man får ta. Nu har jag långt blondt hår och jag är nöjd. Så nu fick du svaret på det.
Tråkigt att ditt hår blev förstört med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0