Hallå snyggingar!

Vad roligt det har blivit att blogga när dom har ändrat lite på blogg.se haha. Inte för att det är så stor skillnad men plötsligt fick jag blogg suget tillbaka! 
 
För någon timma sen var jag och mamma och solade. Så nu ser jag inte ut som ett lik längre hihi. Ska snart hoppa in i duschen och lägga i silvershampoo i håret för det har verkligen gulnat, usch så fult med gult hår. Ska även raka benen och smörja in mig med min nya vanilj bodylotion jag köpte idag. Åh så gott! 
 
Ser fram emot morgondagen. Hade Richard kommit hade det varit perfekt, men jag får göra något bra av det ändå. Inget att sura över, det blir toppen ändå det vet jag. Först blir det att fira med mammas släkt och några vänner. Sen på kvällen blir det party. Ska fixa ihop en fin outfit också. En för dagen och en för kvällen. Ni kanske kan få bild på det imon! 
 
Nej nu väntar duschen. Puss
Bästa vännen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0