I must have held you hand so tight you didn't have the will to fight

Hej på er allihopa!
Hoppas att allt är bra med er. Anledningen till att jag inte bloggade igår var för att jag var med min pojkvän. Jag blev väldigt glatt överraskad när han kom in igenom min dörr klockan 7 på morgonen och väckte mig. Vi låg i stort sett inne hela dagen igår och sov. Vi gjorde lite nytta dock. Fick städat mitt rum, det behövdes verkligen! På kvällen blev det fotboll och godis. Sen sov han hos mig och idag har vi bara tagit det lugnt. När han åkte hem träffade jag Saga, Lia och Fredrik. Har garvat helt galet mycket, haha så skönt. Älskar verkligen när man skrattar så man knappt får någon luft och det kniper i hela magen. 
 
 
Nu har jag iallafall nyss kommit in. Är riktigt sugen på att skriva. Saga peppar mig verkligen till att skriva en bok och det uppskattar jag verkligen. Blir så glad att hon tycker det jag gör är bra. En av mina största drömmar är att bli författare. Någonstans ska man ju börja, så varför inte börja skriva nu. Började faktiskt skriva på en "bok" som jag blev riktigt nöjd med, dock var jag så osmart och skrev för hand så jag tappade lusten. Haha denna gången skriver jag på datorn, utan tvekan! 
 
 
Imorgon ska jag och mamma handla lite inför midsommar och senare på kvällen ska jag troligen åka med Nadja ner till Göteborg och titta på någon MTV konsert. Antar att vi ska möta upp folk inne i stan också. Blir säkert jätte kul. Men mer om det imon. Nu ska jag kila. Sov gott, puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0